Mi a keresőmarketing?

A keresőmarketing olyan online tevékenység, amely az internetes keresőprogramok találati listáinak célirányos felhasználása és befolyásolása révén igyekszik hatni a világhálón megjelenő üzleti szereplők közti keresleti-kínálati viszonyokra. A cél a marketink munkát megrendelő fél világhálós profiljának, brendjének kedvező helyetbe hozása - ha kell: megteremtése.

A cél elérése érdekében komplex szemléletre van szükség, amely nem merül ki csupán az internetes megjelenés (adott esetben egy honlap) tetszetős design elemeinek és összhatásának kialakításában (a munkanáka ez a része nem is vág profilunkba), hanem az optimális tartalom megjelenítésére összpontosít.

Ugyanis éppen a tartalmi rész megfelelő felépítésével érhető el, hogy az adott weboldal a keresőtalálalok közt jó szerepléssel, előkelő helyezés elérésével érjen el eredményeket.

Általában tehát a keresőmarketing gondos és alapos tartalomfejlesztéssel kezdődik, mert silány, szegényes, információszegény tartalommal ugyanis erős külső támogatás mellett sem lehet tartós sikert elérni. A keresőtalálatok közti jó helyezés elérését tehát a keresőmarketing szakember a megbízója internetes entitását igyekszik megteremteni azon a módon, hogy a weboldalán szereplő tartalmakat egyfelől információgazdaggá, értékessé, fontossá teszi, másfelől a keresőprogramok (Google, Bing, Yahoo, Yandex, Blue...) számára minél elérhetőbbé és értékelhetőbbé alakítja.

A tartalomoptimalizálást s külső munka követi. Igen sokan veszik igénybe az AdWord hirdetések adta lehetőséget. Ez hatékony módszer, lévén a weboldal bizonyos kulcsszavakkal azonnal a listák élére kerül (mint fizetett, hirdetett link), de a kattintásokért meglehetősen borsos árat kell fizetni és a módszer emiatt egyáltalán nem számít költséghatékonynak. Kevesebb ráfordítással is jó eredmény érhető el, ha más módon, támogatói linkrendszer felépítésével érjük el, hogy a kiválasztott honlap a google keresések első oldalára kerüljön. Ezt munkát linképítésnek vagy linkmarketingnek nevezzük (illetve az utóbbi fogalom más értelmezéseket is megenged, lásd jobbra).

Mi a linkmarketing

A kifejezésnek két különböző értelmezése is lehetséges.

Honlapunkon mindkét értelmezéssel foglalkozunk, de munkánkban szinte kizárólag az első ágazattal foglalkozunk, lévén olyan keresőmarketing megbízásokat vállalunk, amelyek teljesítése során a megrendelő partner webhelyére mutató linkek olyan rendszerét építjük ki, amely rendszer ezt a támogatott honlapot a keresőprogramok találati listáin mind kedvezőbb pozícióba juttatja, elérve az első találati oldalt (Google top10), illetve ezen is felfelé haladva ideális esetben az 1. helyet.

A linképítés (link building) a felhasználók és marketing kutatók szerint is a leghatékonyabb módszer arra is, hogy a kedvező helyezés mellett a céoldal magasabb GooglePageRank értéket szerezzen. Ez utóbbi mutatószám lényegében azt jelzi, mekkora a valószínűsége annak, hogy a szörfölők az adott webhelyre rátaláljanak a rávezető hivatkozások rávén.

A linkhálózati struktúrák felépítése szakértelmet igényel, mivel az újabban kifejlesztett keresőalgoritmusok szigorúan büntetik (hátrasorolják) az erőszakos és egyoldalú, illetve koncentráltan kulcsszavas linképítést, a sok egyforma anchor szöveget, a többször ismétlődő keresztlinkelést vagy a körbelinkelést, továbbá pedig a linkkatalógusokban való túlzott számú regisztrálást. A jól felépített linkrendszer organikus, de az esetlegesség jegyeit is hordozó linkhálózatot képez, speciális módon konfigurált, egymással szoros összefüggésben álló webegységek olyan komplexumát, amely természetes alakulat benyomását kelti.

 honlap optimalizálás seo szakértő  
  lépésről lépésre        
                 
   prcikk elhelyezés    
mi a linképítés?    
   
     
   üzenet küldése, kapcsolatfelvétel, árajánlat kérés > optimalizálás, linképítés | ne felejtse el megadni, melyik honlapról van szó és mik a kulcsszavak! > levél küldése

seoWeboldal Google-pozícijának javítása keresőmarketing módszerekkel. Forduljon szakértőhöz:

Keresőmarketing. Linkmarketing. Google Seo marketing, weboptimalizálás

Honlapok kreatívi keresőoptimalizálása (SEO) egyedi eljárásokkal. Google helyezések hatékony javítása - kereső marketing megbízások. Linképítő és linkmarketing projektek saját webbázisra alapozva, egyéni stratégia szerint.

Az Ön által megtalált weboldal készítője és optimalizálója 2006 óta foglalkozik a keresőoptimalizálás elméleti és gyakorlati kérdéseivel. Kreatív eljárások szerint folytat optimalizációs projekteket, kidolgozta a linképítés diszperziv metódusát, amely ugyan nem hoz azonnali sikert és főleg hosszú távon alkalmazható, ám biztonságos és tartós eredményt produkál, továűbbá pedig módot ad a Google-büntetések elkerülésére, így a honlapokat nem fenyegeti durva hátrasorolás.

Linkmarketing

általános esetben

A linkmarketing gyakorlatilag a weboldalakon elhelyezett linkek marketing-célú felhasználását jelenti.

Konkrétabban és definitív értelemben

A keresőoptimalizálás területén a linkmarketing a találati listákat befolyásoló linkek szerepeltetésével összefüggő marketingtevékenység.

Bár munkánban ennek a tevékenységnek főként az építésre vonatkozó részét gyakoroljuk, ám nem határolódunk el attól sem, hogy fizetett linkekkel operáljunk, így a jelen weblapra látogatók számára ezúton fel is ajánljuk az alábbi lehetőséget is:

SEO-projektjeink azonban, mint jeleztük, főleg a hivatkozások hálózatának felépítésére irányulnak, így ennek a szolgáltatásunknak az ignybe vételi lehetőségét is megfogalmazzuk:

A linképítő tuningidőszak általában 4 hónapot vesz igénybe, ezalatt építhető fel az a támogató rendszer, amely az ügyfél honlapja számára hosszú távon biztonságos pozíciót biztosíthat. Mivel a Guggle kb. kis forgalmú weblapoknál kb. 8 hét elteltével érvényesíri a linkhatást, ezért a pozíciójavulás inkább csak a második hónaptól érzékelhető. Viszont a 4 hó elteltével még legalább két hónapig folytatódhat az emelkedés.

Kreativitás

keresomarketing

Aki 2013 óta keresőoptimalizálásra vállalkozik, tisztában kell lennie azzal, hogy a Google Penguin Algoritmus utóbbi finomításai óta a linmarketing többé nem lehet mechanikusan végzett tevékenység, hanem kreatív linképítő eljárásokra, saját - olykor különleges - ötletekre, egyedi és egyénre szabott stratégiai elképzelésekre van szükség ahhoz, hogy a pozíciószerzésben támogatni kívánt weboldal ne rövid távon tündököljön valamely élpozícióba kerüléssel, hanem hosszú távon is eredményes legyen.

A linkek marketing célú felhasználásá során kellő körültekintéssel szükséges eljárnunk és maximálisan tisztában kell lennünk a z aktivizált hivatkozások mennyiségi és minőségi mutatóival (relevancia, linkerő, variabilitás...), az idő-faktorok fontosságávál, a szóródás másodlagos hatásaival stb. Mindezeknek a tényezőknek a kellő ismerete nélkül az "amatőr" linképítés több kárt, mint hasznot hozhat a támogatni kívánt webhely számára.

Ezért aztán: csak óvatosan a saját nekibuzdiulásokkal és még óvatosabban a nagyon kedvező marketingajánlatokkal: ha egy cég egyetlen hónap alatt ígér letványos eredmény, pláne Google top10 helyezést - az több, mint gyanús.

Megalapozott linkmarketing projekt 3-4 hónapnál rövidebb távon nem futhatja ki magát, márcsak azért sem, mert a túl gyors linkszaporodás (akár utólag is) szankciókat vonhat maga után.

Linkprofil építő programok 2016

Télikert a lakásban

Szobanövények és dísznövények elhelyezése téli szobakertben. Az üvegházhatás mint energiagazdálkodási tényező. Ajtó-ablak gyártás. Link építés, télikert építés

X Y Z generáció

A nemzedékek és az információs forradalom, viszony a számítógéphez és az internet megjelenéséhez.

Marketing sms küldése tömegesen

A marketing célú sms tömeges szétküldése ügyféljegyzék (címlista) alapján történik közvetlenül a szervergépről mobilhálózatokra. A szövegüzenet kampányszerű eljuttatása profi lebonyolítót kíván. Nagyvállalatok marketingtevékenységének része az sms-kampány.

 

 

 

 

Keresőmarketing

Téma: Kreatív keresőmarketing módszerek a Google helyezés javítása érdekében. Seo linkmarketing és diszperzív linképítés, értékes weboldalakról küldött linkek marketing célú felhasználása a weboptimalizálás területén seo-szakértő közreműködésével.

Kifejtés: Manapság már a profi keresőoptimalizáló vállalkozások sem képesek kielégíteni az ügyfelek linkfejlesztéssel kapcsolatos igényeit. Egyrészt túl sok a kliens, másrészt az ipari marketing módszerek már nem alkalmazhatók, a kreatív egyedi megoldások pedig munkaigényesek és képzettséget, tapasztalatot, alkotói invenciót igényelnek: ilyen munkatársakban a nagyobb cégeknél sincs túlkínálat, általában képzetlen embereket alkalmaznak a rutinfeladatok feladat elvégzésére - de ez most már kevés! Így aztán számos honlapépítő, keresőoptimalizáló és online marketing cég azzal a kérdéssel szembesül: miként is tudná kiszervezni ezt a munkát a cégből egy megbízható külsősnek ahelyett, hogy olyan alkalmazottakkal dolgoztatnának, akik nem is értik, mit csinálnak napi 8 órában, illetve az sem ritka, hogy egy olyan szoftverrel dolgoznak, mely a web feltérképezése után automatikus leveleket küld ki a webmestereknek linkcserét vagy link kihelyezését kezdeményezve. Érthető, hogy ilyen vagy ehhez hasonló folyamatnak az eredményeként nem igazán épülhet ki a minőségi linkek hálózata. Ilyen esetekben a megbízó nem számíthat arra, hogy weboldalát, internetes brendjét az online közösség előtt színvonalas munkával fogja képviselni az a cég, amelyet linképítési feladattal bízott meg.

Valószínűleg az a honlaptulajdonos jár jól, aki a nagyüzemű linkmarketinget folytató cég helyett vagy kisebb vállalkozást vagy magányos SEO-szakértőt kér fel erre a munkára. A keresőmarketing és linképítés folyamatát roppant körültekintően, óvatosan és finoman kell végezni, s erre a napi nyolc órában főnöki utasításra futószalag-munkát végző SEO-rabszolgák nem alkalmasak.

Az online marketing tudomány, a Google kereső pedig a mesterséges intelligencia jegyeit mutatja. Csak a minőségi link, a komlex szemléletű kreatív kereső marketing eljárások hozhatnak tartós eredményt.

Ezért kiemelt fontosságú a szakértelemmel végzett link optimalizálás, és értékes tartalmú keresőbarát honlap (weboldal) készítése a mindenkori Google-kritériumok betartásával.

Sikeres honlapootimalizálás és Google keresőoptimalizálás = biztonságos linképítés.

googleseo, seogoogle, onlinemarketing

írjon: üzenet a seo szakértőnek

2022-es Google helyezés javítás - keresőmarketing: 1. Műanyag tartály. 2. Ivóvízkezelés klór-dioxid oldattal. 3. Kognitív viselkedésterápia. 4. Pr.cikk elhelyezéd