A keresőmarketing olyan online tevékenység, amely az internetes keresőprogramok találati listáinak célirányos felhasználása és befolyásolása révén igyekszik hatni a világhálón megjelenő üzleti szereplők közti keresleti-kínálati viszonyokra. A cél a marketink munkát megrendelő fél világhálós profiljának, brendjének kedvező helyetbe hozása - ha kell: megteremtése.
A cél elérése érdekében komplex szemléletre van szükség, amely nem merül ki csupán az internetes megjelenés (adott esetben egy honlap) tetszetős design elemeinek és összhatásának kialakításában (a munkanáka ez a része nem is vág profilunkba), hanem az optimális tartalom megjelenítésére összpontosít.
Ugyanis éppen a tartalmi rész megfelelő felépítésével érhető el, hogy az adott weboldal a keresőtalálalok közt jó szerepléssel, előkelő helyezés elérésével érjen el eredményeket.
Általában tehát a keresőmarketing gondos és alapos tartalomfejlesztéssel kezdődik, mert silány, szegényes, információszegény tartalommal ugyanis erős külső támogatás mellett sem lehet tartós sikert elérni. A keresőtalálatok közti jó helyezés elérését tehát a keresőmarketing szakember a megbízója internetes entitását igyekszik megteremteni azon a módon, hogy a weboldalán szereplő tartalmakat egyfelől információgazdaggá, értékessé, fontossá teszi, másfelől a keresőprogramok (Google, Bing, Yahoo, Yandex, Blue...) számára minél elérhetőbbé és értékelhetőbbé alakítja.
A tartalomoptimalizálást s külső munka követi. Igen sokan veszik igénybe az AdWord hirdetések adta lehetőséget. Ez hatékony módszer, lévén a weboldal bizonyos kulcsszavakkal azonnal a listák élére kerül (mint fizetett, hirdetett link), de a kattintásokért meglehetősen borsos árat kell fizetni és a módszer emiatt egyáltalán nem számít költséghatékonynak. Kevesebb ráfordítással is jó eredmény érhető el, ha más módon, támogatói linkrendszer felépítésével érjük el, hogy a kiválasztott honlap a google keresések első oldalára kerüljön. Ezt munkát linképítésnek vagy linkmarketingnek nevezzük (illetve az utóbbi fogalom más értelmezéseket is megenged, lásd jobbra).
A kifejezésnek két különböző értelmezése is lehetséges.
Honlapunkon mindkét értelmezéssel foglalkozunk, de munkánkban szinte kizárólag az első ágazattal foglalkozunk, lévén olyan keresőmarketing megbízásokat vállalunk, amelyek teljesítése során a megrendelő partner webhelyére mutató linkek olyan rendszerét építjük ki, amely rendszer ezt a támogatott honlapot a keresőprogramok találati listáin mind kedvezőbb pozícióba juttatja, elérve az első találati oldalt (Google top10), illetve ezen is felfelé haladva ideális esetben az 1. helyet.
A linképítés (link building) a felhasználók és marketing kutatók szerint is a leghatékonyabb módszer arra is, hogy a kedvező helyezés mellett a céoldal magasabb GooglePageRank értéket szerezzen. Ez utóbbi mutatószám lényegében azt jelzi, mekkora a valószínűsége annak, hogy a szörfölők az adott webhelyre rátaláljanak a rávezető hivatkozások rávén.
A linkhálózati struktúrák felépítése szakértelmet igényel, mivel az újabban kifejlesztett keresőalgoritmusok szigorúan büntetik (hátrasorolják) az erőszakos és egyoldalú, illetve koncentráltan kulcsszavas linképítést, a sok egyforma anchor szöveget, a többször ismétlődő keresztlinkelést vagy a körbelinkelést, továbbá pedig a linkkatalógusokban való túlzott számú regisztrálást. A jól felépített linkrendszer organikus, de az esetlegesség jegyeit is hordozó linkhálózatot képez, speciális módon konfigurált, egymással szoros összefüggésben álló webegységek olyan komplexumát, amely természetes alakulat benyomását kelti.
•
honlap optimalizálás
seo szakértő
lépésről lépésre
•
prcikk elhelyezés
mi a linképítés?
Weboldal Google-pozícijának javítása keresőmarketing módszerekkel. Forduljon szakértőhöz:
Honlapok kreatívi keresőoptimalizálása (SEO) egyedi eljárásokkal. Google helyezések hatékony javítása - kereső marketing megbízások. Linképítő és linkmarketing projektek saját webbázisra alapozva, egyéni stratégia szerint.
Az Ön által megtalált weboldal készítője és optimalizálója 2006 óta foglalkozik a keresőoptimalizálás elméleti és gyakorlati kérdéseivel. Kreatív eljárások szerint folytat optimalizációs projekteket, kidolgozta a linképítés diszperziv metódusát, amely ugyan nem hoz azonnali sikert és főleg hosszú távon alkalmazható, ám biztonságos és tartós eredményt produkál, továűbbá pedig módot ad a Google-büntetések elkerülésére, így a honlapokat nem fenyegeti durva hátrasorolás.
általános esetben
A linkmarketing gyakorlatilag a weboldalakon elhelyezett linkek marketing-célú felhasználását jelenti.
Konkrétabban és definitív értelemben
A keresőoptimalizálás területén a linkmarketing a találati listákat befolyásoló linkek szerepeltetésével összefüggő marketingtevékenység.
Bár munkánban ennek a tevékenységnek főként az építésre vonatkozó részét gyakoroljuk, ám nem határolódunk el attól sem, hogy fizetett linkekkel operáljunk, így a jelen weblapra látogatók számára ezúton fel is ajánljuk az alábbi lehetőséget is:
SEO-projektjeink azonban, mint jeleztük, főleg a hivatkozások hálózatának felépítésére irányulnak, így ennek a szolgáltatásunknak az ignybe vételi lehetőségét is megfogalmazzuk:
A linképítő tuningidőszak általában 4 hónapot vesz igénybe, ezalatt építhető fel az a támogató rendszer, amely az ügyfél honlapja számára hosszú távon biztonságos pozíciót biztosíthat. Mivel a Guggle kb. kis forgalmú weblapoknál kb. 8 hét elteltével érvényesíri a linkhatást, ezért a pozíciójavulás inkább csak a második hónaptól érzékelhető. Viszont a 4 hó elteltével még legalább két hónapig folytatódhat az emelkedés.
Aki 2013 óta keresőoptimalizálásra vállalkozik, tisztában kell lennie azzal, hogy a Google Penguin Algoritmus utóbbi finomításai óta a linmarketing többé nem lehet mechanikusan végzett tevékenység, hanem kreatív linképítő eljárásokra, saját - olykor különleges - ötletekre, egyedi és egyénre szabott stratégiai elképzelésekre van szükség ahhoz, hogy a pozíciószerzésben támogatni kívánt weboldal ne rövid távon tündököljön valamely élpozícióba kerüléssel, hanem hosszú távon is eredményes legyen.
A linkek marketing célú felhasználásá során kellő körültekintéssel szükséges eljárnunk és maximálisan tisztában kell lennünk a z aktivizált hivatkozások mennyiségi és minőségi mutatóival (relevancia, linkerő, variabilitás...), az idő-faktorok fontosságávál, a szóródás másodlagos hatásaival stb. Mindezeknek a tényezőknek a kellő ismerete nélkül az "amatőr" linképítés több kárt, mint hasznot hozhat a támogatni kívánt webhely számára.
Ezért aztán: csak óvatosan a saját nekibuzdiulásokkal és még óvatosabban a nagyon kedvező marketingajánlatokkal: ha egy cég egyetlen hónap alatt ígér letványos eredmény, pláne Google top10 helyezést - az több, mint gyanús.
Megalapozott linkmarketing projekt 3-4 hónapnál rövidebb távon nem futhatja ki magát, márcsak azért sem, mert a túl gyors linkszaporodás (akár utólag is) szankciókat vonhat maga után.
Szobanövények és dísznövények elhelyezése téli szobakertben. Az üvegházhatás mint energiagazdálkodási tényező. Ajtó-ablak gyártás. Link építés, télikert építés
A nemzedékek és az információs forradalom, viszony a számítógéphez és az internet megjelenéséhez.
A marketing célú sms tömeges szétküldése ügyféljegyzék (címlista) alapján történik közvetlenül a szervergépről mobilhálózatokra. A szövegüzenet kampányszerű eljuttatása profi lebonyolítót kíván. Nagyvállalatok marketingtevékenységének része az sms-kampány.
Téma: Kreatív keresőmarketing módszerek a Google helyezés javítása érdekében. Seo linkmarketing és diszperzív linképítés, értékes weboldalakról küldött linkek marketing célú felhasználása a weboptimalizálás területén seo-szakértő közreműködésével.
Kifejtés: Manapság már a profi keresőoptimalizáló vállalkozások sem képesek kielégíteni az ügyfelek linkfejlesztéssel kapcsolatos igényeit. Egyrészt túl sok a kliens, másrészt az ipari marketing módszerek már nem alkalmazhatók, a kreatív egyedi megoldások pedig munkaigényesek és képzettséget, tapasztalatot, alkotói invenciót igényelnek: ilyen munkatársakban a nagyobb cégeknél sincs túlkínálat, általában képzetlen embereket alkalmaznak a rutinfeladatok feladat elvégzésére - de ez most már kevés! Így aztán számos honlapépítő, keresőoptimalizáló és online marketing cég azzal a kérdéssel szembesül: miként is tudná kiszervezni ezt a munkát a cégből egy megbízható külsősnek ahelyett, hogy olyan alkalmazottakkal dolgoztatnának, akik nem is értik, mit csinálnak napi 8 órában, illetve az sem ritka, hogy egy olyan szoftverrel dolgoznak, mely a web feltérképezése után automatikus leveleket küld ki a webmestereknek linkcserét vagy link kihelyezését kezdeményezve. Érthető, hogy ilyen vagy ehhez hasonló folyamatnak az eredményeként nem igazán épülhet ki a minőségi linkek hálózata. Ilyen esetekben a megbízó nem számíthat arra, hogy weboldalát, internetes brendjét az online közösség előtt színvonalas munkával fogja képviselni az a cég, amelyet linképítési feladattal bízott meg.
Valószínűleg az a honlaptulajdonos jár jól, aki a nagyüzemű linkmarketinget folytató cég helyett vagy kisebb vállalkozást vagy magányos SEO-szakértőt kér fel erre a munkára. A keresőmarketing és linképítés folyamatát roppant körültekintően, óvatosan és finoman kell végezni, s erre a napi nyolc órában főnöki utasításra futószalag-munkát végző SEO-rabszolgák nem alkalmasak.
Az online marketing tudomány, a Google kereső pedig a mesterséges intelligencia jegyeit mutatja. Csak a minőségi link, a komlex szemléletű kreatív kereső marketing eljárások hozhatnak tartós eredményt.
Ezért kiemelt fontosságú a szakértelemmel végzett link optimalizálás, és értékes tartalmú keresőbarát honlap (weboldal) készítése a mindenkori Google-kritériumok betartásával.
Sikeres honlapootimalizálás és Google keresőoptimalizálás = biztonságos linképítés.
googleseo, seogoogle, onlinemarketing
írjon: ![]() |
---|
|
|
|
---|